fannz

Alla inlägg under januari 2010

Av Fanny Salzberger - 3 januari 2010 19:30

Halllååååååååå :)


Ja jag lever , svårt och tro kanske, men har inte haft någon blogglust alls

tyvärr, men ska väll försöka på mig en uppdatering nu :)


Nyår var helt underbart! Var länge sen jag hade så roligt och

sällskapet var helt perfekt :) Hände så mycket

så orkar inte riktigt skriva om det :)

Men var helt död hela nyårsdagen fick inte mycket gjort

utan myste i sängen hela dagen!:)


Igår var jag på fest på Alnön också. Hade även då riktigt trevligt

kom hem kanske vid 4 efter ett besök på max.

Vart den del dans och lekar och en massa massa prat.

Men idag var jag inte bakis, så skönt att slippa det. men drack

dock inte så mycket heller!:)


Sitter just nu med ett glas oboy och min godispåse och väntar på bones

ska börja om det nu kommer idag. Och så lyssnar jag såklart på rise of war,

bästa låten just nu :)


Här kommer lite bilder från nyår :

       

Ovido - Quiz & Flashcards