fannz

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 21 januari 2010 17:25

fick inte mina betyyg idag heller och inte svarar dom på skolan heller, har ringt i kanske 4h :s


Har inte gjort mycket   vi var ute i birsta en stund..


är för trött och grinig och arg för att blogga nu och ska endå äta.

Av Fanny Salzberger - 21 januari 2010 10:41

wiiiie :D

 

 

 

Var så nervös när jag skulle öppna dator kartongen , men det gick bra eftersom den funkade jag skriver på den nu :)


Nu är Madde här , vi har ätit frukost och snackat massa skit som vanligt, Nu ska vi försöka planera dagen, min dag skulle bli bättre om betygen kom idag, då är det ju en topp dag för mig :D


Så nu ska jag kolla vidare, ha en toppen dag så hörs vi senare :)

Av Fanny Salzberger - 21 januari 2010 09:30

Godmorgon!


Idag kan jag säga god morgon för det är ju morgon, fast dock vakna jag för kanske 1½ timme sen, men orkade inte skriva då! Vakna av glädjande besked av att datorn kommer idag eller kommit :D Hoppas det bara funkar den här gången så man slipper skicka tillbaka tanken på att den var borta nästan 1 månad den här gånger :) Men nu är det här :D Men öppnar den när peder kommer hem så han kan kolla och fixa om det behövs något som behövs fixas :D


Igår så bestämde jag och Madde för att åka pulka, så vi åkte ut till hennes stuga i Malungen (stavas det så? ) och åkte i mörkret och ramla lite och körde av vägen. Fyfan vad jobbigt det var att springa upp och ner  hela tiden :S Men skoj va det :)

Sen hade hon världens sötaste farmor och farfar också , riktigt gulligt par :D Haha :)

Fick även korv å potatis me steket ägg innan vi åkte, och chokladbollar eller toppar eller vad man säger?:p Hade riktigt mysigt ):



Idag vet jag inte riktigt vad det blir att göra, Madde kommer snart hit. Hon har vart på sjukhuset och tagit massa prover som behövs ta, och ja det gick bra tror jag får höra mer sen. Vi ska käka frulle och nu kom hon efter massa letade efter telefon, hörs lite senare :)

Ovido - Quiz & Flashcards