fannz

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 13 januari 2010 19:26

Hej hopp gummisnopp :)


Sitter hos Madde just nu. Vågade ta bussen hit för första gången och det var läskigt kan jag lova , men nu hittar jag hit iallafall var ju ganska enkelt så! :)

Nu hjälper jag Madde och laga mat det går ju sådär, men roiligt är det iallafall

Nu ska vi forsätta leka hära :)



Bye bye..

Av Fanny Salzberger - 13 januari 2010 12:13

 


Grattis syster på 14års dagen :D

Av Fanny Salzberger - 13 januari 2010 12:09

Godmorgon :D


Eller vaknade faktiskt för kanske 40min sen :)


Igår var jag i Birsta med Madde och kolla runt lite, sen var man inne på ikea en stund och hitta en massa fint som man skulle vilja ha, men ingen plats? Jobbigt det där, men madde kom iallafall ut med 2 lampor som hon ska ha och behövde, sen åkte vi hem och sen gjorde man inte så mycket mera än äta middag. Somna tidigt gjorde jag iallafall, lite tidigare än man borde eftersom man som så länge :P

Har iallafall nu druckit kaffe och får se vad dagen ger :)

Ovido - Quiz & Flashcards