fannz

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 14 januari 2010 23:51

TESTAR IGEN!







 FRÅGA VAD NI VILL!!!!

Av Fanny Salzberger - 14 januari 2010 23:48

Drog förut iväg med madde och åt kebab i haga eller skönsberg? Haha vet faktiskt inte vart det låg! Men nått av dom ställena, som vanligt prata vi mera än att äta så mat tog lång tid att få i sig, men de var super gott!

Sen åkte jag hem och har bara myst med hjärtat! Ska strax fika och sen sova för att orka upp imorrn :) Kanske berättar mer imorrn :)

Dags att fika! Kör fof frågestund, så ställ något :)

Av Fanny Salzberger - 14 januari 2010 18:36

Oj!


(sen uppdatering)


Har faktiskt inte haft tid eller lust att blogga förrens nu faktiskt! Min dag har väll varit sådär, den kunde ha vart bättre, men det är inget jag orkar gå in på faktiskt då blir jag bara arg och less! Men man måste väll ha såna dagar då allt bara går fel för än. Men sen har jag underbara människor runt omkring mig som får mig att må bra, och det gör så jag orkar!


Var som sagt hos Madde igår igen!:P Men gjorde inget specillt!



Nu ska jag pussa pojken min :)

Ovido - Quiz & Flashcards