fannz

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 25 januari 2010 16:11


Hahaha ja tror ja dör!!!!!!!!

Av Fanny Salzberger - 25 januari 2010 14:10

 


En bättre vän än dig kan man inte!

Har så sjukt jävla roligt och allt å alla!

Som sagt bättre vän man inte ha och det förstår ju inte visa folk! Att man sviker dig förstår jag inte, för du är ju bäst ;D Men men dom som har gjort det får väll skylla sig själva tycker jag :D



Vi har iallafall grymt roligt och jag kommer va din lilla svans all the time ;D

Av Fanny Salzberger - 25 januari 2010 13:49

Är så jävla less just nu. Hon sa att jag skulle ha dom nu på måndag, men tror ni jag fick det? NEJ, såklart inte!

Hur kan det ta två jävla veckor att skicka betyg? Ååååh!


Fast jag känner mig så djävulsk värdelös, jag ville verkligen börja plugga igen, men nej det verkar som jag inte ska göra det, varför ska allt alltid gå emot mig för? Varför kan jag aldrig få lyckas med något. Jag vet att jag kanske låter helt cp över det här. Men jag vill verkligen det här, vill verkligen! :(


Nu har jag inte lust att göra ett skit, jag tror jag ger upp det här, är väll inte menningen! Åh ! :( bajs bajs bajs!

Ovido - Quiz & Flashcards