fannz

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 20 januari 2010 14:15

Sådär då var mötet avklarat och det gick väödigt väldigt bra för mig :) Sen var det givits massa prata om annat och sådär, så skönt att man har såna bra jobbcocher faktiskt :)


Trodde mina betyg skulle komma, men tydligen inte, får väll hoppas på imorrn då, hur lång tid kan det ta och skicka dom entligen? :S Jag behöver ju dom, fan fan..


Aja nu ska jag äta kakor och dricka cola

Av Fanny Salzberger - 20 januari 2010 12:15

Är det ens männskligt att vara såhär trött som jag är! Visst kunde jag inte sova inatt, men tror jag låg och snoza i 3 h, man blir nog bara tröttare av det?

Jag är iallafall upp nu och är påklädd och allt, för ska strax i väg på möte, kl 13.00 så jag skriver mer efter det :)

Ovido - Quiz & Flashcards