fannz

Direktlänk till inlägg 2 februari 2010

Rubrik saknas

Av Fanny Salzberger - 2 februari 2010 16:22

jag vet att jag inte har uppdaterat något igår men då mådde jag verkligen inte bra, hade så ont i magen att jag inte kunde stå eller gå, men försökte endå, hatar att ligga ner och må dåligt!!

Sov för det mesta igår kväll bara, får väl säga att det hjälper :p

  


Idag har jag vart ute i birsta med Maggi, hon skulle kolla efter en kläning hon tråna efter hon köpte den såklart eftersom den fanns kvar. Sen fick jag ett par jättefina skor av henne från bianco , men man får vänta lite innan man använder dom, men sen går det nog när snön är  borta:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Salzberger - 8 februari 2010 13:38

Faannz.blogg.se   är min nya blogg

Av Fanny Salzberger - 8 februari 2010 10:06

Ja lovar, jag lever :)   Helgen har vart sådär, mer behöver jag inte säga om den,     Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om! Skulle gå och ta lite prover idag men det går inte pga lite saker så ska dit den 16/2 iställer kl 10.00 , skr...

Av Fanny Salzberger - 5 februari 2010 20:12

JAG SAKNAR JONAS DET MONGOT!   KOM HIT TILL SUNDSVALL NU!!!! ...

Av Fanny Salzberger - 4 februari 2010 14:15

Kanske dax att uppdatera blogen lite?   Hm vad ska ja skriva? Idag har jag bara städat lite och tvättat sen kl 10.00 sen kom Madde hit och åt lunch med mig och håller mig sällskap tills vi ska åka hem till henne och fixa lite :)   Nu ligger h...

Av Fanny Salzberger - 3 februari 2010 22:59

Jag sitter och tänker och funderar. Är väll samma sak? Men iallafall hur vet man om man är ens festvän eller en vän? Festvänner har man alltid, såna man har när man vill gå ut och ha roligt ibland . Men det kan man väll med sina vanliga vänner också ...

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards