fannz

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Fanny Salzberger - 3 februari 2010 22:59

Jag sitter och tänker och funderar. Är väll samma sak? Men iallafall hur vet man om man är ens festvän eller en vän? Festvänner har man alltid, såna man har när man vill gå ut och ha roligt ibland . Men det kan man väll med sina vanliga vänner också ju?

 

Jag har nästan bara haft festvänner här i Sundsvall aldrig några riktiga vänner som bara vill umgås kolla på film och göra såna roliga saker, utan det är oftas fest som gäller.Visst jag tycker inte det är tråkigt att festa med ibland har man ju inte riktigt lust med det heller, utan bara kunna göra annat på en helg, men det kanske är som folk säger, fest tillhör helgen? Vad tycker ni?

 

Men nu på senaste tiden har jag ju faktiskt fått vänner som man kan umgås med utan att festa och göra roliga saker både på dagarna och helgerna! Som satt tappa en helt burk med kakor i maddes soffa :P

Kan ju vara skönt att ha vanliga vänner också, för snart lär man ju lessna på att inte kunna festa och då vill man ju kunna umgås med någon också ju:)

 

Nu svamlar jag för mycket igen :S

 

 

 

Peder,Madde,Maggi,Jonas,Johanna,familjen jag är så lycklig att jag har er :) <3

Av Fanny Salzberger - 3 februari 2010 01:15

Det är slut nu...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards