fannz

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Fanny Salzberger - 2 februari 2010 19:01

Är sugen på att blogga men vet inte vad jag ska skriva riktigt, sitter och suger på en klubba och undrar varför jag har ont i magen, men jag finner faktiskt inga svar så ingen ide att fundera på det :P


Jag älskar ju entligen vinter, men nu vill jag faktiskt ha sommar igen, eller så kan det få vara snö med varmt också? Kan man inte få båda delarna?


Nu vet jag inte vad jag ska göra, kolla på 2½ men är ju bara skit på tv :(

Av Fanny Salzberger - 2 februari 2010 16:22

jag vet att jag inte har uppdaterat något igår men då mådde jag verkligen inte bra, hade så ont i magen att jag inte kunde stå eller gå, men försökte endå, hatar att ligga ner och må dåligt!!

Sov för det mesta igår kväll bara, får väl säga att det hjälper :p

  


Idag har jag vart ute i birsta med Maggi, hon skulle kolla efter en kläning hon tråna efter hon köpte den såklart eftersom den fanns kvar. Sen fick jag ett par jättefina skor av henne från bianco , men man får vänta lite innan man använder dom, men sen går det nog när snön är  borta:)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards