fannz

Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 7 januari 2010 22:45

Sitter ute hos mikka i timrå m madde och snackar skit och kolla på film på sexan! Ska strax åka hem och mysa med spelnörden min :)

Av Fanny Salzberger - 7 januari 2010 19:11

Usch och fy, jag är verkligen propmätt nu! Det vart brocoligratäng m potatis, var ritkigt gott faktiskt! Men jag blir alltid för mätt när jag äter det för jag äter för mycket! Men men :)


Har suttit och tränat på att sticka lite och märkte att jag fortfrande kunde det, var ganska roligt faktiskt, men fick ont i ett finger :/


Ska kanske träffa M ikväll, men man vet verkligen inte vad man ska göra, vad gör man när det är -25 grader liksom? :S Förslag?


 

(ska försöka få in lite mer bilder i bloggen så blir det inte bara massa tråkigt text!)

Av Fanny Salzberger - 7 januari 2010 15:49

Precis innan nyår så tvinga jag mig själv och spela Mafia wars eftersom jag hade så tråkigt(och P spelar det hela tiden)! Och det skulle jag aldrig ha gjort för jag är så bereonde av det nu och blir tokig när jag inte kan spela, jävla skit spel!


Vakna faktiskt någolunda tid idag, halv tolv, eller första gången var vid 8 men då ville jag inte gå upp eller jo drack något och stängde fönstret och myste ner mig i värmen. Men aldrig mer ligger jag längst in, för varmt och trångt, jag trivs på kanten så det så :P


Inte gjort så mycket idag faktiskt, inte så kul att gå ut och promenera i -25 grader direkt! :/ Snön är kvar i allafall :)



Någon som har middagsförslag? :)

Av Fanny Salzberger - 7 januari 2010 13:36


Mc Donalds vs  Burger King

Blondiner vs brunetter

Surt vs salt godis

Coca Cola vs Cola light

Jay Z vs Eminem

Sommar vs vinter

Paris vs  New York

Stockholm vs Göteborg

Kaffe vs te

High heels vs Converse

Blåögda killar vs brunögda

Sony Ericsson vs Nokia

Xbox vs Playstation

Utekväll vs hemmakväll

Julafton vs nyårsafton

Edward vs Jacob

Ginatricot vs H&M  (Gina har snygga kläder men väldigt dålig kvalitet)

Ge
vs 

Britney Speas vs Lady Gaga

Personlighet
vs utseende

Pengar vs kärlek

Chips vs ostbågar

Att aldrig mer få äta chips vs att aldrig mer få shoppa skor

Att aldrig ha en pojkvän vs att aldrig ha några riktiga vänner

Av Fanny Salzberger - 7 januari 2010 01:00

GODNATT :)

   

Ovido - Quiz & Flashcards