fannz

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 9 januari 2010 16:48

 

Godkväll :)

 

 

 

Vakna kl två idag! Uscha men jag somna kanske vid

fyra eller fem imorse så:)

Sen jag vakna har jag typ inte gjort något , suttit vid datorn

och pratat i telefon typ :)

Strax borde jag få lite fika besök hit ett tag, och sen

ska jag till Madde och festa lite :)

Av Fanny Salzberger - 9 januari 2010 00:45

Vet inte riktigt vad rubriken blir på det här inlägget, det märks när jag skrivit klart!


Kvällen har jag inte gjort något, små tråkigt, men finns inget man kan göra åt det, tyvärr. Är väll så när man inte känner så mycket folk. Har snart bott här ett år och ibland kan jag endå känna att jag vill bo i sthlm, har ju endel vänner kvar där och hade absolut haft något att göra. Men nu är det inte så, så jag får väll ta läget liksom. Jag vill ju bo här, jag vill vara med pojken min så. Men ibland känns det jobbigt också.


Jag tror jag har för mycket tid att tänka på, har så mycket tankar i huvudet jämnt. Såna som kan få en och gråta. Man tänker på sånt man inte ska tänka på. Sånt som varit och man ska lägga det bakom sig, men ibland är det jobbigt! Spelar ingen roll vad folk säger så kommer dom finnas där!


Kan vara hur lycklig som helst, men det ligger endå i bakhuvudet tills man får för mycket att göra. Och man säger till andra att dom ska släppa det, men man själv kan man inte göra det!


Nu har jag fått ut lite tankar!


Vill bara tacka min pojkvän och alla mina vänner som verkligen betyder! Och dom vet vilka dom är, utan er hade jag nog inte orkat så mycket! <3

Ovido - Quiz & Flashcards