fannz

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Fanny Salzberger - 28 januari 2010 18:35

Mätt som en tok är man! Det var fiskpinnar m potatis å spenat till middag, väldigt gott faktiskt! Var ju det enda jag hade ätit idag också, ska försöka bara äta en gång om dagen och sen inte så mycket skräpmat , men någon gång ibland måste man ju få una sig det tycker jag :)tvätten nu :P




  

Bilden är ifrån helgen, och jag tycker jag ser tjock ut, men det är något jag har i huvudet, vägde mig precis och såg att jag hade gått ner lite , men jag tycker inte det känns som det! Något jag alltid har haft problem med är min vikt och mat. Men sen jag träffa Peder så har jag blivit mer matglad och jag tycker det är bra för jag mår bra utav det , men ibland får man ångest. Men det är ju bara för tankarna finns där, ja vill aldrig va så långt ner igen!

När jag tittar på bilden tänker jag på hur mycket mindre jag var förut , och det skrämmer mig , men så fort det är mindre snö så man kan gå ut så blir det dax för promenader och springa :D


Nej dax för tvättstugan nu :)


Av Fanny Salzberger - 28 januari 2010 14:48

Varför ar bloggplatsen tagit bort besökare från mig? Blir riktigt less iallafall!


Något mer jag är riktigt less på är faktiskt all jävla snö nu, det är tydligen kaos i hela landet, man tycker jag endå man borde vara beredd men icke! Lär ju dröja innan den försvinner iallafall *suck*


Idag är det tvätta som gäller, har inte mycker mer och skriva?

Av Fanny Salzberger - 28 januari 2010 00:40

Oj vilken dålig uppdatering jag har haft, men ska väll försöka ge mig in på att skriva ett inlägg, kommer säkert bli rörigt men äsch!:)



Hduik med Madde var väldigt trevligt, vart inget köpt förutom godis och lite duschsaker som behövdes, får ju passa på när det är billigt! Sen vart det självklart donken, men nu får man inte äta det på 2 veckor :(


Hade jättesvårt att sova inatt, vet inte varför men somnade smått sen när jag låg och spela på mobilen! Så vaknade 14.00 idag och lite smått panik, skulle ju ätit lunch med Johanna men får bli en annan gång :) Men sprang ner på stan och skulle kolla efter ett spel åt älsklingen på gamestop, men dom hade det inte! Men sen när han slutade så åkte vi till Birsta och hitta det å va inne på Ikea en snabbis för att köpa en ram. Sen på hemvägen köpte vi med oss pizza :) Annars ikväll har jag inte gjort så mycket! :)



Usch , nu är det ju ännu mer snö! Jag som annars älskar snö är less på den :/

Ovido - Quiz & Flashcards