fannz

Alla inlägg den 23 december 2009

Av Fanny Salzberger - 23 december 2009 22:27

Godkväll! :)

 

 

 

 

 

Usch vad mycket folk det var i stan, sjukt mycket men det visste man dock redan att det skulle vara så är ju ingen nyhet direkt! Hitta iallafall klapparna och sen vart det en klänning till mig själv, jääääättefin är den :)

Va så trött när jag kom från stan att jag somnade i soffan :p

Nu blir det forsättta ligga på soffan då jag inte känner mig riktigt hundra, så bara vila tills imorrn för då är det

 

JULAFTON!!!!!!!!!

 

Vad får jag utav dig då?:)

Av Fanny Salzberger - 23 december 2009 22:27

Godkväll! :)

 

 

 

 

 

Usch vad mycket folk det var i stan, sjukt mycket men det visste man dock redan att det skulle vara så är ju ingen nyhet direkt! Hitta iallafall klapparna och sen vart det en klänning till mig själv, jääääättefin är den :)

Va så trött när jag kom från stan att jag somnade i soffan :p

Nu blir det forsättta ligga på soffan då jag inte känner mig riktigt hundra, så bara vila tills imorrn för då är det

 

JULAFTON!!!!!!!!!

 

Vad får jag utav dig då?:)

Av Fanny Salzberger - 23 december 2009 13:06

Dagen före julafton :)

 

 

 

 

Sådär har man sprungit massa ärende med pappa, men nu är iallafall allt klart för julafton imorrn :)

Ska strax duscha och sen faktiskt åka in till stan och handla dom sista julklapparna :) Man ska alltid vara ute i sista minut , men äsch vad fan, ska bli mysigt att gå runt istan även fast det är en massa massa folk :P Kameran följer med såklart ;D

Får se om jag köper kläningen min, det hoppas jag, bara den finns istan annars får man ta Kista galleria innan man åker hem :)

 

Näe, nu ska jag dricka lite cola och beställa mat, ska äta pasta med räkor och avocadó, så sjukt god rätt, Ruccola är ju det nya stället här med godaste maten ever :D

 

Hörs senare ikväll säkert :)

 

Puss å Kram <3

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards