fannz

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Fanny Salzberger - 5 december 2009 21:09

Efter blogg  inlägget så vart det iväg till älsklingens farbror som bor ute på alnön och hälsa på, riktigt mysigt hus men var ganska kallt då han inte hade vart hemma på länge. Satt och snackade lite och kolla på  magadaskar :) Såg lite av julversionen :)



Ligger nu i sängen proppmätt har precis ätit middag, det vart spagetti å köttfärsås :D Min älskling rätt! Men ska snart resa mig upp och gå och dricka lite kaffe :P Ska bara orka resa mig :P


Kvällen blir extremt lugn , älskling spelar och jag pillar på minidatorn , som jag tagit över nu :D Muhaha!! :)


Av Fanny Salzberger - 5 december 2009 16:50

Åh jag är kär i Maggi's minidator , förhoningsvis vill hon inte ha den utan den stora så får jag ha den lilla och då blir jag överlycklig, så jag hoppas och håller tummarna att jag får ha den, har ju alltid vilja haft en, då blir det mer som en bloggdator och då kommer jag kunna blogga en massa, och idag tycker jag att jag är duktig tror det här är mitt sjätte inlägg idag! Och jag har endel läsare faktiskt, gör en motiverad att blogga mer så :)


Vad tycker ni om att läsa en lite julblogg under dec månad? Kommenterar gärn!

Av Fanny Salzberger - 5 december 2009 15:18

   Apoterkarnas Julmust är nog den godaste av dom alla. Den är så jul och

så gillar jag tomten på framsidan, den känns så julig! Under Dec månad kommer jag blogga väldigt mycket om julen , för det är min favorit månad, så Dec månad blir det lite mer en julblogg, men kommer såklart blogga om massa annat! :)

Av Fanny Salzberger - 5 december 2009 14:11

Godmorgon!

eller jag har vart vaken ett tag, men har vaknat på världens sämsta sida idag tror jag, och stava kan jag inte heller direkt!

Blää är så less på allt just nu, och på min griniga pojkvän!

Kanske ska sova lite mer?

 

Idag vet jag inte vad dagen bjuds på, det märker vi senare, bastu vart det inte av så en sak borta från det man skulle göra idag, men vill inte basta med en massa gubbar , så mig gör det inget att det inte vart av ! :=)

 

Sitter just nu i köket med datorn och skriver, tänkte slå på lite julmusik kanske och ta och diska upp lite ! Så köket ser ut som ett kök .. haha :)

 

Hörs senare. Puss

Av Fanny Salzberger - 5 december 2009 02:08

Jag vet att det inte vart något bloggande idag/igår men har faktiskt bara umgåtts med älsklingen min så har inte vilja suttit vid datorn något!

Har gjort endel idag, men nu på kvällen har vi varit ute på bk, var ingen höjdare då det var helt folktomt och dom skulle ha bartömning men var verkligen inga såna priser, aja vad skoj att va ute ett tag :)


Ligger nu ner bäddad i sängen med älsklingens nya laptop :) Fick hans gamla men orkade inte hämta den och nu slipper jag ha en sladd också :)


Idag/imorron, så ska vi hälsa på peders farbror och så blir det basta hos Jocke, men uppdaterar imorrn!


Godnatt på alla sötnosar :)

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards