fannz

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Fanny Salzberger - 2 december 2009 20:54

Godkväll!


Idag har jag vart duktigt och uppdaterar riktigt bra, eller lite bra iallafall!


Undra om jag ens har tid och uppdatera nu, då jag borde börja fixa mig, ska möta Johan och ta en öl och snacka skit, men kommer inte blå sent för mig, måste verkligen sova i tid någon kväll!


Men har iallafall fått det riktigt julfint här :D


 

Av Fanny Salzberger - 2 december 2009 16:18

Håller på och städar nu igen, vill få det så julfint i vårat rum , så man får lägga ner tid, och så hjälper jag raggarmaggi och fixar och julpyntar i resten av lägenheter.


Så klart är julradion igång som alltid, är det enda jag kommer lyssna på dec månad tror jag :D


Fick precis veta att min älskling kommer hem tidigare än förra veckan och det gjorde mig verkligen glad, saknar han så mycket.


Nu ska jag forsätta dansa till Mariah Carey - all i want for christmas :)



gå in på julradion.se och lyssna tycker jag :D

Av Fanny Salzberger - 2 december 2009 12:51

Sådär då var man vaken igen, är dock mega trött, men får bli en säng dag ! Nu ska jag vila lite så uppdaterar jag senare igen :)

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards