fannz

Alla inlägg den 11 december 2009

Av Fanny Salzberger - 11 december 2009 21:12

Godkväll!

 

 

Nu är jag tillbaka igen! Sist jag skrev i måndags så var några dagar sen, men har faktiskt inte orkat skriva något dom här dagarna. Ingen lust eller ork!

 

Ligger i sängen hur trött som helst, vakna halv 9 imorse utav att jag var törsrtig, så drack en massa mjölk och kunde inte somna sen. Men ska ju vända tillbaka dygnet såvar lika bra som helst!

 

Igår var jag på stan och sprang, vart 2 par underkläder, ett hello kitty band till mobilen, julmugg, julmust, och subway , och inte att glömma mitt underbara Jul te från indiska :)

 

I helgen blir det lungt iallafall,promenader ska jag försöka hinna med också.

 

Usch just nu saknar jag sthlm och min familj, mest min lillesyster :( Längtar tills jag åker ner i jul, ska bli sååå mysigt. Då ska jag bara kramas med min syster och sitta ihop med henne i 3-4 dagar har jag bestämmt :)

 

Nu ska jag forsätta kika runt på nätet och sen forsätta kolla på tre kronor, har äntligen kommit till avsnitt 40, så många timmar har jag spenderat med att kolla på det,men är roligt faktiskt. Nej nu räcker det, babblar för mycket som vanligt!! :)

 

Pussss å Kraaaam :)

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards