fannz

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Fanny Salzberger - 13 december 2009 21:55

Tänkte skriva igen :)


Fast vet dock inte vad jag ska skriva om ,gör inte så mycekt direkt, kollar film på 3:an och snackar med lite folk. Mitt dåliga humör har gått över till ett glatt igen. Så hoppas det håller i sig, börjar bli trött igen, lite konstigt då jag vaknade 14.00 :P Kommer bli svårt men får försöka,


Vart och lyssna på julradion lite, men inte lång stund, men är alltid lika roligt att lyssna!


Iår önskar jag mig faktiskt saker :


Hello Kitty saker.


Hahaha , jag är tokig i henne :p


så vill ni ge mig julklapp, ge något med henne då :D

Av Fanny Salzberger - 13 december 2009 20:18

Lucia

 

 

 

idag är det lucia, men har inte sett enda lucia tåg,

tycker det är mysigt med dom ger så mycket

julkänsla och det känns närmare jul. Är ju inte

så långt kvar nu endå :)

'

Idag vakna jag 14.00? La mig 01.00 igår så måste vart

riktigt trött, eftersom jag sov så länge :)

Igår gjorde jag inte mycket, var bara hemma

och bakade en kladdkaka,var sugen på det men

åt inte en tugga av den förrens idag! God vart den!

 

Idag har jag bakat pepparkakor, riktigt julstämmningen

blir det när det luktar peppakaka i lägenheten!

Myyssss! :)

 

Nu kollar jag på Bones och surar, minidatorn funkar inte,

fattar inte vad som hänt? Stängde av den som vanligt

i tisdags kväll när jag skulle sova, och sen har jag inte

rört den, men funkar inte, kan va batteriet men endå

kommer sakna den tills den funkar, men är

bara och bita i det sura äpplet.

 

Veckan vet jag inte vad det blir förutom möte på

fredag kl 10.00 *jobbigt* Men kom med förslag?

 

 

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards