fannz

Direktlänk till inlägg 16 november 2009

Helgen som vat!

Av Fanny Salzberger - 16 november 2009 15:27

I fredag var jag ju på Takida, dom var så jävla underbara som man kan bli ! (bilder kommer inom kort!)

Sen drog jag och ju till Johan och var med dom. Var riktigt jävla roligt, vart en del cider , sen kl 02.00 drog vi ner till stan och skulle till Bk, var där tills dom stängde sen upp till Johan igen, men hände en del så ¨åkte hem, men var hemma kl halv 6 typ?


Lördagen var jag riktigt trött så låg i sängen halva dagen, men sen vid 17.00 gick vi till bobo och äta thaimat, så underbart gott var det! Sen var vi med jocke och nygge, åkte till Höga kusten bron som låg en bit utanför hsand, sen åkte vi till krogen skeppet och dom drack en öl där medans jag drack cola!

Sen åkte i hem mot stan eftersom hsand var en väldigt död stad, så sluta med att vi spela biljard eller jag kolla på och resten spela, sen vid 00.00 så gick vi till subway och käka macka och sen kolla jag på tv ! Igår gjorde jag inget.


Juat nu är jag på så dålig humör,ledsen,arg, bråkat med P väldight mycket, entligen vill jag inte ens vara hära men har ingenstans att ta vägen förrens kl 17.00 då jag börjar!! Juat nu vill jag bara försvinna!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny Salzberger - 8 februari 2010 13:38

Faannz.blogg.se   är min nya blogg

Av Fanny Salzberger - 8 februari 2010 10:06

Ja lovar, jag lever :)   Helgen har vart sådär, mer behöver jag inte säga om den,     Jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om! Skulle gå och ta lite prover idag men det går inte pga lite saker så ska dit den 16/2 iställer kl 10.00 , skr...

Av Fanny Salzberger - 5 februari 2010 20:12

JAG SAKNAR JONAS DET MONGOT!   KOM HIT TILL SUNDSVALL NU!!!! ...

Av Fanny Salzberger - 4 februari 2010 14:15

Kanske dax att uppdatera blogen lite?   Hm vad ska ja skriva? Idag har jag bara städat lite och tvättat sen kl 10.00 sen kom Madde hit och åt lunch med mig och håller mig sällskap tills vi ska åka hem till henne och fixa lite :)   Nu ligger h...

Av Fanny Salzberger - 3 februari 2010 22:59

Jag sitter och tänker och funderar. Är väll samma sak? Men iallafall hur vet man om man är ens festvän eller en vän? Festvänner har man alltid, såna man har när man vill gå ut och ha roligt ibland . Men det kan man väll med sina vanliga vänner också ...

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards