fannz

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 23:43

Det var underbart , bloggar mer om det imorrn och ska försöka få in bilderna!


Sitter hos Johan och myser med unerbara Elin saknat henne så mycket. Skulle bara skriva lite snabbt! Nu blir det dricka mer cider<1


Pusss :)

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 18:18

Sådär , nu är kläderna på, sminket och party humöret, om ungefär en timme ska jag åka till sporthallen för att kolla på TAKIDA :D Är så jävla lycklig just nu, fast har ju märkt att det är fredagen den 13de , bränt tummen på platttången , fått borsten i tovad i håret , så vad ska hända mer? Att konserten blir inställd? No way!


Sen kanske det blir att åka till Johan och Elin mysa, återstår och se :)


Hörs ikväll eller imorrn!


Puss Puss Pyss :)

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 14:55

Nu har jag tagit en riktigt jävla lång dusch, den behövdes kan jag säga! Var riktigt skönt! Men nu är man ren och fin för ikväll. Ska väll sminka mig och fixa mig vidare!


Kvällen outfit blir lackleggins,svart klänning och stövlar :) Kommer säkert bilder från ikväll om jag inte då glömmer kameran hemma!


Känner att jag skulle behöva sova, är såå trött!

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 13:33

Godmorgon! :)



Eller blir väll förmiddag, vakna dock för en timme sen, sovit lika jävla dåligt som vanligt, men så fort

pengarna kommer in på kontot ska jag springa till läkaren och få hjälp har jag bestämmt, för

något måste göras åt dett!


Dunkar Takida högt ur högtalarna, idag ska jag på deras konsert, whiiioo :) Längtar en jävla massa

Har ju aldrig sett dom live heller. Så kl 20.00 ska dom upp på scen, då blir jag världens

gladaste flicka i världen!


Nu ska jag kolla fejjan och sen fixa lite, men uppdaterar lite då och då!:)

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 00:24

 

Den är bilden är från förra vintern när jag var på promenad och det var massa snö i sthlm!

Jag kan erkänna att ibland saknar jag staden så sjukt mycket, liksom man är ju uppväxen där, har ju massa

saker jag saknar! Men mest är det nog familjen tror jag1 :/


Borde försöka sova snart, men somnade förut, och sov en timme , vakna sen och inte kunde somna om

så nu sitter jag här som vanligt :S

Av Fanny Salzberger - 13 november 2009 00:00

Jag vet jag sa att jag tyckte om metrobloggen. bäst. Men jag har ledsnat på bloggen. det påminer bara om allt som hänt innan, och känner jag behöver avsluta den, men vill ju blogga, så får bli här. Kommer försöka bli bättre att blogga också :)


Nu ska jag försöka lära mig det här, mycket nytt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards