fannz

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Fanny Salzberger - 19 november 2009 13:13

Den senaste månaden ungefär har jag inte alls mått något bra! Varken fysiskt eller pysiskt! Det beror på att det har vart så mycket. Specillt med mina utslag dom vart bara värre och värre, fick knappt sova något för dom bara klia så kunde ligga vaken tills tidigt på morgon och kanske sova nåra timmar efter det så fick ett helvetes dygnsrytm!


Men nu så har jag vart hos dokorn, fick en massa salvor och tabletter och det här var i tisdags och jag mår redan tio gånger bättre, utslagen är så grymt mycket bättre och jag sover en prinsessa hela nätterna nu, så jag hoppas det kommer funka, men bara för det här är bättre så mår jag tio gånger bättre och det är så skönt!


Jag tog det mesta ut av min ilska på min pojkvän och vara bara så elak mot honom! För jag tänkte att han aldrig skulle förstå hur jag mår, men det gör han mera än vad tror. Sen tacka alla mina vänner som verkligen har funnits där för mig !! :) Helt underbart!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här ska det skrivas om mitt liv!

Gästbok

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards